Kundupplevelsen på 10 i topp 2021

2020-04-16 13:07:17

En bra Customer Experience (CX) ger er lojalitet och tillväxt

 

Customer Experience, CX, handlar om att utveckla era tjänster och er verksamhet så att ni sätter kunden i centrum och kartlägger kunderna när det gäller företagets affärsprocesser och därmed skapar förutsättningar för att ni ska få nöjdare och mer trogna kunder. 

En av grundpelarna i CX är att förstå kundens upplevelse av kontakterna och de olika interaktionerna som de har med ditt företag, i alla delar och processer. Denna kundresa, en så kallad Customer Journey Map, visar hur ni presterar i kundens alla kontakter med er som företag.

Genom Customer Experience (CX) och Customer Journey Mapping (CJM) hjälper vi er att skapa insikter och förståelse för era kunder och därigenom utveckla bättre produkter, effektivare processer, rådgivning och kommunikation och därmed starkare lojalitet och tillväxt. 

Vill ni komma igång eller förfina ert arbete kring MA, CX, CJM? Kontakta oss för mer information. Vi är experter på djupintervjuer, undersökningar och analyser och kan hjälpa er att förnya och förbättra er digitala exponering.

Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies.